Regulamin dot. Udziału w konkursach.
Regulamin dot. Udziału w konkursach.


1. Ogólne:
a) Pracę zapisujemy w postaci zdjęcia w galerii.

b) Pracę czyli zdjęcie podpisujemy i powinno nosić nazwę konkursu, albo skrócona nazwę konkursu(ponieważ nie wszystkie tytuły są krótkie i mieszczą się pod zdjęciem) (np. pierwotny temat brzmi: „Regulamin konkursów klubu Glow of Pearls”. W takim przypadku możemy napisać: ”Regulamin”)

c) Pracę zapisaną w galerii zostawiamy w widocznym miejscu, albo w osobnym albumie ( np. o nazwie „Konkursy Klubowe” , „Glow Of Pearls”. )

d) Praca niepodpisana i niebędąca w galerii, w widocznym miejscu – nie będzie zbierana do konkursu.

e) Nie usuwamy zdjęcia w galerii do momentu ogłoszenia wyników.

f) Usunięcie zdjęcia w galerii gdy wyniki nie będą ogłoszone powoduje, że Twoja praca nie będzie brana pod uwagę w liczeniu głosów, ani nie będą brane pod uwagę Twoje głosy.

g) Każdy kto oddał pracę do konkursu jest zobowiązany oddać swoje głosy na prace innych uczestników. Pamiętając przy tym, że swojej pracy nie ocenia.

h) Głosujemy w skali od 1-5 punktów.

i) Jeżeli masz problem z zalogowaniem się na forum, lub z innych przyczyn okolicznościowych nie możesz zagłosować przez swój profil na forum, to prześlij punktację w wiadomości prywatnej do Wiceliderki zajmującej się konkursami.

j) Głosować mogą wszystkie członkinie klubu, nawet te które nie brały i nie biorą aktualnie udziału w konkursie.

k) Wiceliderkna nie pisze wiadomości prywatnych upominających o oddanie głosów do osób, które oddały prace.

l) Wiceliderka przypomina o konkursie i wszelkich spraw z tym związanych tylko po przez wysyłanie wiadomości klubowej.

m) W czasie ogłoszenia konkursu ale przed prezentacją prac można w przypadku wątpliwości dot. konkursu czy wytycznych prac napisać w wiadomości prywatnej do odpowiedniej Wiceliderki i zapytać o daną wątpliwość.



2. Tworzenie pracy konkursowej i zdjęcia:
a) Ubieramy, stylizujemy tylko i wyłącznie naszą Panią.

b) Dozwolone jest używanie wszystkiego co znajduje się w garderobie oraz w salonie piękności.

c) Narzeczony i pupile(pupile które można kupić w sklepie zoologicznym) nie biorą udziału w konkursie, czyli nie umieszczamy ich na zdjęciu. Chyba, że szczegółowe wytyczne konkursu mówią inaczej.

d) Zdjęcie Pani robimy bez tła profilowego chyba, że szczegółowe wytyczne konkursu mówią inaczej.

e) Zdjęcia Pani nie robimy w jednym z pomieszczeń mieszkania, chyba że szczegółowe wytyczne konkursu mówią inaczej.

f) W konkursie mieszkaniowym nie biorą udziału : Towarzystwa, Pani i Narzeczonego, Pupili oraz Auta, chyba że szczegółowe wytyczne konkursu mówią inaczej.

g) W przypadku, kiedy należy w konkursie napisać, opisać kilka zdań to taką wiadomość wysyłamy odpowiedniej Wiceliderce. W szczegółowych wytycznych konkursu będzie informacja dot. długości wypowiedzi.




3. Tematy:
a) Tematy wymyśla Wiceliderka zajmująca się konkursami.

b) Wszystkie członkinie klubu mają możliwość zgłaszania w wiadomości prywatnej do Wiceliderki propozycje tematów oraz form do konkursu.

c) Na ostateczne zakwalifikowanie się propozycji wpływa m.in. to czy członkini głosuje, wykonuje prace konkursowe, płaci składki klubowe, zapisuje się do walk włączając bonusy i czy jest aktywną członkinią klubu.



Wiceliderka zastrzega sobie prawo do zmieniania i nanoszenia poprawek w regulaminie dot. Udziału w konkursach, gdyż regulamin nie przewiduje wszystkich sytuacji, które w przyszłości mogą wystąpić. Wszelkie niezgodności i sytuacje, które mogą wyniknąć podczas trwania konkursu mogą ale nie muszą zostać rozpatrzone indywidualnie.


  PRZEJDŹ NA FORUM